AdWords lader dig komme i toppen på Google

  • Mere trafik og skaber flere kunder
  • Mulighed for at målrette mod lokalitet, tidspunkter og meget mere
  • Betaling pr. klik
  • Du bestemmer selv dit daglige budget

Som kunde hos Lindebjerg Medier får en stærk online samarbejdspartner til overkommelige priser – måske markedets billigste.

Ønsker du at høre mere om Adwords-annoncering?

Få et uforpligtende tilbud

Hvad er Google AdWords?

Med Google AdWords har du mulighed for at komme i toppen af søgeresultatet, når potentielle kunder aktivt søger efter de søgeord, som du vælger at blive vist på. Det kan fx være søgeord som “murer i københavn”, “frisør i århus” eller “restauranter Odense”. Vi finder de rigtige søgeord til dig.

Mere end 95% af danskerne bruger Google som søgemaskine, når de søger efter en service eller et produkt. Derfor er det vigtigt for din virksomhed at blive vist, når kunden søger, så du ikke går glip af mulighederne for øge dit salg.

Desuden giver Google dig mulighed for at blive vist på andre aktuelle hjemmesider via deres partner-netværk, så du er sikker på at ramme din målgruppe og dermed få flere kunder.

Benytter man Google AdWords, så er det vigtigt hele tiden at være opmærksom på de aktive kampagner. Kampagnerne skal løbende justeres, så du får det maksimale ud af annoncekronerne. 

Præcis og effektiv annoncering med Google AdWords

Med Google AdWords kan vi målrette dine søgeord utrolig præcist ud fra parametre som bl.a.

  • Søgeord
  • Budget
  • Lokalitet
  • Interesser
  • Tidspunkter
  • Enheder som telefon, tablet eller computer

Googles mange muligheder for målretning giver dig en effektiv annoncering, når det håndteres korrekt. Det sørger vi for, så du får flere henvendelser og dermed kunder. 

Ydermere giver Google AdWords mulighed for at følge annoncerne, så effektiviteten og forbruget kan måles og justeres, så det altid passer til dit behov.

Du betaler først, når kunderne klikker på din annonce

Google AdWords fungerer som en auktion, hvor din annonce vises, hvis den er blandt de højeste bud på det givne tidspunkt. Budene justerer vi for dig, så du ikke betaler overpris og dermed bliver vist på de rigtige søgninger.

Når din annonce vises, så betaler du først, når der klikkes på din annonce. Dermed betaler du ikke for mere, end du får.

Du har altid sikkerhed for, at dit daglige budget ikke overstiges, da vi sætter et max budget op på din Google AdWords konto. Derfor stopper annoncerne med at blive vist, når det daglige budget er opbrugt. Dermed kan du altid stole på, at du ikke bruger flere penge end dét, du har afsat til annoncerne.

Analyse og rapportering

Du bliver løbende underettet med effekten og forbruget af din Google AdWords-annoncering. Det sker via overskuelige rapporter på email og telefonisk opfølgning, så vi hele tiden er i tæt dialog med dig. Dermed sørger vi for, at dine annoncer hele tiden har rette fokus i forhold til din virksomheds udvikling.

Med det rette fokus og den tætte dialog sørger vi for, at du opnår det ønskede afkast, hvad end det handler om kundehenvendelser eller salg af produkter.

Hvad koster Google AdWords?

facebook_pris

Prisen på Google AdWords-annoncering afhænger af din målsætning. Men du bestemmer selv dit daglige budget.

For at blive vist på Google, så afhænger dit daglige budget af de søgeord, som du gerne vil vises på. Hvert søgeord har sin egen pris, som afhænger af, hvor mange der byder på det bestemte søgeord. Derfor kræver det, at man laver en analyse af de søgeord, som man vil vises på – derefter kan man afklare det daglige budget.

Få en GRATIS analyse og budget over dine søgeord

Udfyld nedenstående, så vi kan høre nærmere omkring, hvad du laver og dermed afklare mulige søgeord, der passer til dig. Vi laver efterfølgende analysen og sender dig resultatet helt gratis.

Tag en uforpligtende snak med os om Google-annoncering

Mere Trafik, Flere Henvendelser og Nye Kunder